|
|||
|
|||||||
|
rövidebb írások, előadások - 2013
2012: MILYEN VOLT ?
ZÁRÓVIZSGA-DOLGOZAT BÍRÁLAT B. K. SZAKDOLGOZATÁRÓL.
Budapesti Corvinus Egyetem Környezettudományi Intézet, Környezet-gazdaságtani
és
TRANSPORT POLICY OF HUNGARY AND
ITS CONTEXT
EU
STRATEGY FOR THE DANUBE REGION: EXPECTATIONS AND REALITIES
LEKTORI VÉLEMÉNY
AZ EURÓPAI UNIÓS ÉS A HAZAI
KÖZLEKEDÉSPOLITIKA FŐBB ELEMEI
DEVELOPMENT OF RAILWAY LINES AND YARDS IN BUDAPEST
A KÖRNYEZETI
ÉRTÉKELÉSEKRŐL
VÉLEMÉNY A NEMZETI KÖZLEKEDÉSI STRATÉGIA (NKS) "KONCEPCIÓ-VÁLTOZATOK
MEGHATÁROZÁSA ÉS ELEM-ZÉSE: MÓDSZERTAN" C. (2013. MÁJUS) ANYAGHOZ
FENNTARTHATÓ VÁROS: KÖZLEKEDÉS ÉS TELEPÜLÉS
A FENNTARHATÓSÁG TÉRBELI SZEMPONTJAI A KÖZLEKEDÉSBEN Az „Ipari ökológia” c. tantárgy meghívott előadása a Budapesti Corvinus Egyetem Környezettudományi Intézetében. 2013. május 15. 103 dia
OPPONENSI VÉLEMÉNY AZ "INTÉZMÉNYI MEGOLDÁSOK, FEJLŐDÉSI MODELLEK..." C. OTKA
TANULMÁNYHOZ. VÉLEMÉNY A NEMZETI KÖZLEKEDÉSI STRATÉGIA (NKS) "HIPOTÉZISVIZSGÁLAT" C. (2013. MÁJUS 31) ANYAGHOZ. NKS Központi Koordinációs Bizottság tagjaként írásban kifejtett vélemény. Budapest, 2013. június 3. 5 p VÉLEMÉNY A NEMZETI KÖZLEKEDÉSI STRATÉGIA (NKS) "NEMZETI KÖZLEKEDÉSI KONCEPCIÓ" C. (2013. MÁJUS 31) ANYAGHOZ. NKS Központi Koordinációs Bizottság tagjaként elmondott, írásban is kifejtett vélemény. Budapest, 2013. június 6. 10 p SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉS B. J. „the eu strategy for the danube region - an incentive for bottom-up regional cooperation and growth?" CÍMŰ SZAKDOLGOZATÁRÓL. Szakdolgozat bírálat az International Business School International Business Relations szak (BA) részére. 2013. június 8. 3 p DIPLOMADOLGOZAT BÍRÁLAT K. A. „AZ ÉSZAK-AMERIKAI VÁROSOK HIERARCHIKUS ELRENDEZŐDÉSE" CÍMŰ DOLGOZATÁRÓL. Diplomamunka bírálat a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar Környezetgazdaságtan és Technológia Tanszék Regionális és környezetgazdaságtan szakirány (MA) részére. 2013. június 21. 5 p SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT Sz. I. „HATÁRON ÁTNYÚLÓ KÖZÚTHÁLÓZATI FEJLESZTÉSEK SZEREPE A MAGYAR-SZLOVÁK HATÁRTÉRSÉG GAZDASÁG-ÉLÉNKÍTÉSÉBEN" CÍMŰ DOLGOZATÁRÓL. Szakdolgozat bírálat a Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Mérnök-közgazdász szakán készült munkáról. 2013. június 24. 3 p OPPONENSI VÉLEMÉNY "BUDAPEST KÖZLEKEDÉSI RENDSZERFEJLESZTÉSI TERVÉNEK FELÜLVIZSGÁLATA: STRATÉGIAI KÖRNYEZETI VIZSGÁLAT" C. (2013. MÁJUS) MUNKAKÖZI ANYAGÁHOZ. Előzetes munkaanyag. Szakvélemény a Budapesti Közlekedési Központ számára. 2013. június 16. 21 p ELŐZETES MEGGONDOLÁSOK A DEBRECENI IKKK PÁLYÁZATHOZ. Az intermodális közlekedési csomópontra készülő tervezet kialakítását befolyásoló megfontolások összegezése. Munkaközi anyag. 2013. június 26. 7 p SZAKVÉLEMÉNYEK ('A BKRFT CÉLRENDSZER INTÉZKEDÉSEI', 'A VÁROSI MOBILITÁSI TERVRŐL', 'A FENNTARTHATÓ MOBILITÁSI TERV TEMATIKÁJÁRÓL' 'PÁR GONDOLAT AZ INDIKÁTOROKRÓL') KÜLÖNBÖZŐ MUNKAKÖZI ANYAGOKHOZ. Szakvélemények a Budapesti Közlekedési Központ számára. 2013. július 9-16. 3+3+4+3 p ZÖLD MUNKAHELY-TEREMTÉS: ELKÉSZÜLT ANYAGOK ÖSSZERENDEZÉSE, KIEGÉSZÍTÉSE. Előzetes munkaanyag. Az Ökopolitikai műhely számára készített anyagok szerkesztése, kiegészítése. 2013. július 15. 32 p FENNTARTHATÓSÁG: KÖZLEKEDÉS ÉS HÁLÓZATOK. Egyetemi előadás urbanista szakirányú posztgraduális szakmérnöki továbbképzésen, 'Térségi és települési infrastruktúra rendszerek' tárgy keretében. BME Urbanisztika Tanszék. 2013. szeptember 2. 97 dia
SZAKCIKK LEKTORÁLÁS
a
felkérő folyóirat részére. OPPONENSI VÉLEMÉNY "BUDAPEST KÖZLEKEDÉSI RENDSZER-FEJLESZTÉSI TERVÉNEK FELÜLVIZSGÁLATA" C. (2013. AUGUSZTUS) LESZÁLLÍTOTT ANYAGÁHOZ; TOVÁBBÁ "AZ SKV VÉGLEGES VERZIÓJÁHOZ". Szakvélemények a Budapesti Közlekedési Központ számára. 2013. augusztus 29 - szeptember 18. 16+3 p MILÁNÓ, LOMBARDIA, KÖZLEKEDÉS. Egyetemi előadás a 'Világvárosok' tárgy keretében. BME Urbanisztika Tanszék. 2013. október 24. 69 dia
A *- gal jelölt írások vázlatos formában, vagy előadási vetítésre készültek. |
Egy év - egy írás 2021 Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök 2020 Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről 2019 Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság 2018 Gondolatok a közlekedés jövőjéről 2017 Hazai közlekedési időmérleg elemzés (Társszerzővel) 2016 A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma 2015 Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési stratégiájában (Társszerzőkkel) 2014 A fenntarthatóság fogalmáról 2013 Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához 2012 Észrevételek a Duna Stratégiáról 2011 Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére 2010 A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak alakításában a 21. század elején 2009 A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink 2008-ban 2008 Közlekedéshálózati összefüggések 2007 A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat fejlesztésében 2006 Logisztika - trendek és mítoszok 2005 A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban 2004 Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság 2003 Budapesti kilátások 2002 A közlekedéspolitika és a fenntartható fejlődés dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra 2001 Magyarország a Kárpát-medence közepén 2000 A forgalmat leginkább a közlekedés akadályozza 1999 Térségek és közlekedési hálózatok 1998 Budapest regionális szerepe és az autópályák (röv.) 1997 A hálózati infrastruktúra különböző ágazatainak súlyponti kérdései 1996 Városi közlekedési kérdések egy környezetbarát közlekedéspolitikában 1995 A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai 1994 Meggondolások egy infrastruktúra-orientált gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és hátrányairól 1993 A magyar gyorsforgalmi úthálózat kialakításának néhány kérdéséről 1991 Lakható város lesz-e Budapest? 1990 Atomhulladék - dicsérni jöttünk vagy temetni? 1988 Gazdaságtalansági számítások 1986 Hungarospirál 1985 Igények fogságában
MTA VKI 2002.
|