![]() |
|||
![]() |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|
|||||||
|
![]() publikációk - 1980-1989
1980 [13] Fleischer Tamás (1980) Az autópályák finanszírozási módszereinek gazdaságossági értékelő össze-hasonlítása. Közlekedéstudományi Szemle 30. évf. 4. szám pp. 171-176. [14] Fleischer Tamás (1980) Városi közlekedési hálózatok összehasonlító vizsgálati módszerének koncepciója. Városi Közlekedés 20. évf. 1. szám pp. 12-15. 1984 [15] Várkonyi Miklós dr. - Fleischer Tamás (1984) Magyar tervezők regionális terve az algériai Skikdában I. Társadalmi-gazdasági háttér, felépítés és helyzetértékelés. Városépítés 20. évf. 2. szám pp. 27-29. 1985 [16] Fleischer Tamás (1985) Az igények fogságában. Figyelő 1985. máj. 9. [A szöveg] [17] Fleischer Tamás (1985) Iparkitelepítés és infrastruktúra. Ipargazdaság 37. évf. 5. szám pp. 1-7. [18] Fleischer Tamás (1985) Gondolatok a tervezés, a közúthálózat-fejlesztés és az értékelés témaköréhez. Közlekedéstudományi Szemle 35. évf. 7. szám pp. 317-320. 1986 [19] Fleischer Tamás (1986) Infrastruktúra-fejlesztési csapdák. Közgazdasági Szemle 33. évf. 2. szám pp. 150-161. (Vita és válasz u. o. 33. évf. 9. szám.) [A vitazáró letöltése] [20] Fleischer Tamás - Várkonyi Miklós dr. (1986) Magyar tervezők regionális terve az algériai Skikdában II. Fejlesztési célok, rendezés és stratégia. Városépítés 22. évf. 2. szám, pp 32-35. [21] Fleischer Tamás (1986)
A
települési környezet többdimenziós
minősítési módszere I. [22] Fleischer Tamás (1986)
A
települési környezet többdimenziós
minősítési módszere II. 1987 [23] Fleischer Tamás (1987) Érdekeltség és vállalati struktúra. Szakszervezeti Szemle 16. évf. 2. szám, pp 23-29. [24] Fleischer Tamás (1987) Az aprófalvakban élő fiatalok közege és kilátásai. Ifjúsági Szemle 7. évf. 3. szám, pp 69-81. [25] A HUNGAROSPIRÁL Természetvédelem 1987/3-4. (címlap-grafika) 1988 [26] Fleischer Tamás: Háttér és húzóerő. Magyar Nemzet 1988 márc. 22. [27] Fleischer Tamás (1988) Infra-struktúraváltás Közgazdasági Szemle 35. évf. 6.szám pp 697-705. [28] Fleischer Tamás (1988) Infrastruktúra-hálózatok és piaci mechanizmusok. Közlekedéstudományi Szemle 38. évf. 7.szám, pp 317-322. [29/A] Fleischer Tamás: Nem kell mindennek kifizetődőnek lenni, de... Magyar Nemzet 1988 szept. 27. (Az 1989-ben megjelenő [29] szöveg napilap változata.) [29/B] Fleischer Tamás (1988) Gazdaságtalansági számítások. Delta-Impulzus 43. évf. (új 4. évf.) 20. szám, 1988 okt. 8. [English translation] (Hetilap közlés; ld. még [29]) [24/A] Fleischer Tamás (1988) Program and perspect of the youth living in small villages. Youth Rewue (Ifjúsági Szemle) Special Issue 1988 [30] Fleischer Tamás (1988) Kistelepülések térben és időben. In: Kemény Emlékkönyv VÁTI 1988 [A szöveg] [27/A] Fleischer Tamás (1988) Infrastruktúraváltás. In: Arat a magyar A Szociálpolitikai Értesítő és a Fejlődés-tanulmányok különszáma Budapest 1988 [31] Fleischer Tamás - Magyar István dr. (1988) Az ipari szállításigényesség vizsgálata. Közlekedéstudományi Szemle 38. évf. 12. szám, pp 529-541. 1989 [29/C] Fleischer Tamás (1989) Gazdaságtalansági számítások In: KindlerKönyv Írások Kindler József hatvanadik születésnapjára Szerk. Zsolnai László és Kocsis Károly MKKE Vállalatgazdaságtan Tanszék Budapest 1989. [29] Fleischer Tamás (1989) Gazdaságtalansági számítások. In: Utánunk az özönvíz. A Duna Kör konferenciáján (1988 szept. 2-4) elhangzott előadások. Duna Kör -- ELTE-ÁJTK Politikatudományi Tanszékcsoport, Budapest. [A kézirat] [The English text] [32] Fleischer Tamás (1989) A környezetpolitika és a gazdaságpolitika néhány makroszintű és szemléleti kérdése. Építési Kutatás, Fejlesztés 1989. 4.szám.
|
![]() Egy év - egy írás 2017 Hazai közlekedési időmérleg elemzés (Társszerzővel) 2016 A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma 2015 Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési stratégiájában (Társszerzőkkel) 2014 A fenntarthatóság fogalmáról 2013 Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához 2012 Észrevételek a Duna Stratégiáról 2011 Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére 2010 A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak alakításában a 21. század elején 2009 A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink 2008-ban 2008 Közlekedéshálózati összefüggések 2007 A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat fejlesztésében 2006 Logisztika - trendek és mítoszok 2005 A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban 2004 Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság 2003 Budapesti kilátások 2002 A közlekedéspolitika és a fenntartható fejlődés dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra 2001 Magyarország a Kárpát-medence közepén 2000 A forgalmat leginkább a közlekedés akadályozza 1999 Térségek és közlekedési hálózatok 1998 Budapest regionális szerepe és az autópályák (röv.) 1997 A hálózati infrastruktúra különböző ágazatainak súlyponti kérdései 1996 Városi közlekedési kérdések egy környezetbarát közlekedéspolitikában 1995 A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai 1994 Meggondolások egy infrastruktúra-orientált gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és hátrányairól 1993 A magyar gyorsforgalmi úthálózat kialakításának néhány kérdéséről 1991 Lakható város lesz-e Budapest? 1990 Atomhulladék - dicsérni jöttünk vagy temetni? 1988 Gazdaságtalansági számítások 1987 Kistelepülések térben és időben 1986 Hungarospirál 1985 Igények fogságában
MTA VKI 2002. |