|
|||
|
|||||||
|
rövidebb írások, előadások - 2015
LEKTORI VÉLEMÉNY
VÁROS, KÖZLEKEDÉS, TÁRSADALOM kurzus órái.
A BALÁZS MÓR-TERV – BUDAPEST ÚJ KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJA: FELKÉRT HOZZÁSZÓLÁS
A BUDAPESTI MOBILITÁS-TERVEZÉS TÁRSADALMI EGYEZTETÉSÉNEK GYAKORLATA
TRANSPORT POLICY OF HUNGARY AND ITS CONTEXT
BUDAPEST FENNTARTHATÓ MOBILITÁSSTRATÉGIÁJA, A BALÁZS MÓR-TERV
OPPONENSI VÉLEMÉNY AZ OTKA BIZOTTSÁG FELKÉRÉSÉRE
CÉLRENDSZER ÉS ILLESZKEDÉS BUDAPEST KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJÁBAN:
TÖRTÉNETEK A TERVEZÉSI FOLYAMATBÓL (A BALÁZS MÓR-TERV) OPPONENSI VÉLEMÉNY B. T. EXPORTÁLT INNOVÁCIÓ? CÍMŰ ÉRTEKEZÉSÉRŐL. Bírálat a Budapesti Corvinus Egyetem Világgazdaság tanszéke számára. 2015. június 14. 4 p
KIHÍVÁSOK A CITY LOGISZTIKA ÉS AZ INTERMODALITÁS TERÜLETÉN
LEKTORI VÉLEMÉNY MEGJEGYZÉSEK „A BALÁZS MÓR-TERVHEZ KAPCSOLÓDÓ PROGRAMOZÁSI, ILLETVE HATÁSELEMZÉSI ÉS ÉRTÉKELÉSI MÓDSZERTAN KIDOLGOZÁSA” C. MUNKAKÖZI ANYAGHOZ A címben jelzett szakmai anyag opponenciája a Budapesti Közlekedési Központ számára. Budapest, 2015. november 17. 4 p OPPONENSI VÉLEMÉNY K. Á. ’DÉL-DUNÁNTÚL ÉS VAJDASÁG KÖZLEKEDÉSI MÓDOZATAINAK (ALÁGAZATAINAK) TERÜLETI ÖSSZEFÜGGÉSEI’ CÍMŰ DOKTORI ÉRTEKEZÉSÉRŐL. Bírálat a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskola számára. 2015. november 29. 13 p HATÁRKÉPZETEK – 2015 Előadás a Magyar Regionális Tudományi Társaság 'Kelet-Közép-Európa területi folyamatai, 1990-2015’ címet viselő XIII. vándorgyűlésén, a ’Geopolitika, európaizáció, határpolitika’ szekcióban. Eger, 2015. november 19-20. 20 dia
A *- gal jelölt írások vázlatos formában, vagy előadási vetítésre készültek. |
Egy év - egy írás 2021 Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök 2020 Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről 2019 Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság 2018 Gondolatok a közlekedés jövőjéről 2017 Hazai közlekedési időmérleg elemzés (Társszerzővel) 2016 A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma 2015 Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési stratégiájában (Társszerzőkkel) 2014 A fenntarthatóság fogalmáról 2013 Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához 2012 Észrevételek a Duna Stratégiáról 2011 Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére 2010 A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak alakításában a 21. század elején 2009 A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink 2008-ban 2008 Közlekedéshálózati összefüggések 2007 A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat fejlesztésében 2006 Logisztika - trendek és mítoszok 2005 A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban 2004 Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság 2003 Budapesti kilátások 2002 A közlekedéspolitika és a fenntartható fejlődés dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra 2001 Magyarország a Kárpát-medence közepén 2000 A forgalmat leginkább a közlekedés akadályozza 1999 Térségek és közlekedési hálózatok 1998 Budapest regionális szerepe és az autópályák (röv.) 1997 A hálózati infrastruktúra különböző ágazatainak súlyponti kérdései 1996 Városi közlekedési kérdések egy környezetbarát közlekedéspolitikában 1995 A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai 1994 Meggondolások egy infrastruktúra-orientált gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és hátrányairól 1993 A magyar gyorsforgalmi úthálózat kialakításának néhány kérdéséről 1991 Lakható város lesz-e Budapest? 1990 Atomhulladék - dicsérni jöttünk vagy temetni? 1988 Gazdaságtalansági számítások 1986 Hungarospirál 1985 Igények fogságában
MTA VKI 2002.
|