|
|||
|
|||||||
|
publikációk - 1995-1998 1995 [88] Fleischer Tamás (1995)
Meggondolások egy
infrastruktúra-orientált
gazdaságfejlesztési stratégia
előnyeiről és
hátrányairól Társadalmi
Szemle. 50. évf. [89] Fleischer, Tamás (1995) La privatisation des services urbains en Hongrie. pp 181-197. In: La privatisation des services urbains en Europe. (Ed.) Lorrain, Dominique et Stocker, Gerry. Éditions La Découverte, Paris. [90] Fleischer Tamás (1995) Environment and Labour Policy (Ch. 2.1.) In: Nemes Csaba and Faragó Tibor (eds.) Hungary: Towards Strategy Planning for Sustainable Development; National information to the United Nations Commission on Sustainable Development. Hungarian Commission on Sustainable Development, Budapest, 1995. 100 p. ISBN 963-04-4233-7 ISSN 1218-1587 [91] Fleischer Tamás (1995) A hagyományos közlekedés-tervezés mítoszai. Liget Irodalmi és ökológiai folyóirat. 1995/ 4. szám, pp. 80-89. [92] Fleischer Tamás (1995) The Challenge of an Intelligent Collective Transportation Mode In: Proceedings of the International Conference on Engineering and Urban Sustainability Beyond 2000. Budapest, Hungary, October 2-4, 1995. Federal Chamber of Technical and Scientific Societies MTESZ. World Federation of Engineering Organisations WFEO pp 165-177. [93] Fleischer Tamás (1995) Magyar közlekedéspolitikai koncepció környezetorientált értékrendben. (I. rész). Közlekedéstudományi Szemle, 45. évf. 10. szám pp 345-355. [91/A] Fleischer Tamás (1995) A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai. (Magyar közlekedés-politikai koncepció környezetorientált értékrendben. II. rész). Közlekedéstudományi Szemle, 45. évf. 11. szám pp 385-392. [A szöveg] [94] Fleischer Tamás (1995) Integrált válaszkísérlet a közlekedéssel szemben támasztott kihívásokra. (Magyar közlekedéspolitikai koncepció környezetorientált értékrendben. III. rész) Közlekedéstudományi Szemle, 45. 12. szám pp 425-431. [A szöveg] 1996 [80/A] Fleischer Tamás (1996) A magyar gyorsforgalmi úthálózat kialakítási alternatívái. In: A "Dunaújvárosi Hídért" címmel 1996 június 7-én rendezett konferencia előadásai. Szerk. dr. Pál Ernő. KTI 1996. szeptember, pp 13-21. http://www.hid-egyesulet.hu/dhid-96/dhid-1996.htm 1997 [89/A] Fleischer, Tamás (1997) The privatization of urban services in Hungary. pp 188-203. In: The privatization of urban services in Europe. (Ed.) Lorrain, Dominique and Stoker, Gerry. Pinter, London. [95] Fleischer Tamás (1997) Az integrációs csatlakozás közlekedési kérdései, különös tekintettel a vasúti közlekedés helyzetére. In: "A magyar közlekedés jelenlegi helyzete, koncepciója az EU csatlakozás tükrében" konferencia és vitafórum szerkesztett kiadványa. Gazdálkodási Tudományos Társaság 1997 szeptember 24. 1998 [96] Fleischer Tamás (1998) A magyarországi infra-struktúra és az európai csatlakozás: Helyzetértékelés. Európa Fórum 8. évf. 1. szám pp 3-20. [A szöveg] [97] Fleischer Tamás (1998) Budapest regionális szerepköre és az autópályák. pp.163-180 In: Budapest - nemzetközi város. (Magyarország az ezredfordulón). Szerk. Glatz Ferenc, összeállította Barta Györgyi. Budapest, Magyar Tudományos Akadémia [A kézirat] [97/A] Fleischer Tamás (1998) Budapest regionális szerepköre és az autópályák. pp 36-44. In: Magyarország az ezredfordulón MTA Nemzeti Stratégiai Kutatási Program "Budapest - nemzetközi nagyváros" konferencia kiadványa. [Szövegét ld. 97/B 1999. évnél.] [98] Fleischer, Tamás (1998) The role of Economic Instruments in Integrating Environmental Policy with Transport Policy in Hungary. (Part 11, pp 115-123.) In: Role of Economic Instruments in Integrating Environmental Policy with Sectorial Policies. Ed.: Becvar, J. and Kokine, M. G. Proceedings of the Workshop organized by the UN/ECE jointly with the OECD and held in Prühonice, Czech Republic on 8-10. October 1997. United Nations Economic Commission for Europe. New York and Geneva. [The English text] [99] Fleischer Tamás
(1998)
Gondolatok
"Budapest nyugati kapuja" tervezése kapcsán. Falu Város Régió 5. évf.
10. szám pp 11-20. [A
kézirat]
|
Egy év - egy írás 2021 Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök 2020 Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről 2019 Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság 2018 Gondolatok a közlekedés jövőjéről 2017 Hazai közlekedési időmérleg elemzés (Társszerzővel) 2016 A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma 2015 Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési stratégiájában (Társszerzőkkel) 2014 A fenntarthatóság fogalmáról 2013 Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához 2012 Észrevételek a Duna Stratégiáról 2011 Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére 2010 A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak alakításában a 21. század elején 2009 A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink 2008-ban 2008 Közlekedéshálózati összefüggések 2007 A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat fejlesztésében 2006 Logisztika - trendek és mítoszok 2005 A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban 2004 Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság 2003 Budapesti kilátások 2002 A közlekedéspolitika és a fenntartható fejlődés dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra 2001 Magyarország a Kárpát-medence közepén 2000 A forgalmat leginkább a közlekedés akadályozza 1999 Térségek és közlekedési hálózatok 1998 Budapest regionális szerepe és az autópályák (röv.) 1997 A hálózati infrastruktúra különböző ágazatainak súlyponti kérdései 1996 Városi közlekedési kérdések egy környezetbarát közlekedéspolitikában 1995 A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai 1994 Meggondolások egy infrastruktúra-orientált gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és hátrányairól 1993 A magyar gyorsforgalmi úthálózat kialakításának néhány kérdéséről 1991 Lakható város lesz-e Budapest? 1990 Atomhulladék - dicsérni jöttünk vagy temetni? 1988 Gazdaságtalansági számítások 1986 Hungarospirál 1985 Igények fogságában
MTA VKI 2002. |