publikációk 2024
tanulmányok 2024
rövid írások 2024
publikációk 2023
tanulmányok 2023
rövid írások 2023
publikációk 2022
tanulmányok 2022
rövid írások 2022
publikációk 2021
tanulmányok 2021
rövid írások 2021
publikációk 2020
tanulmányok 2020
rövid írások 2020
publikációk 2019
tanulmányok 2019
rövid írások 2019
publikációk 2018
tanulmányok 2018
rövid írások 2018
publikációk 2017
tanulmányok 2017
rövid írások 2017
publikációk 2016
tanulmányok 2016
rövid írások 2016
publikációk 2015
tanulmányok 2015
rövid írások 2015
publikációk 2014
tanulmányok 2014
rövid írások 2014
publikációk 2013
tanulmányok 2013
rövid írások 2013
publikációk 2012
tanulmányok 2012
rövid írások 2012
publikációk 2011
tanulmányok 2011
rövid írások 2011
publikációk 2010
tanulmányok 2010
rövid írások 2010
publikációk 2009
tanulmányok 2009
rövid írások 2009
publikációk 2008
tanulmányok 2008
rövid írások 2008
publikációk 2007
tanulmányok 2007
rövid írások 2007
publikációk 2006
tanulmányok 2006
rövid írások 2006
publikációk 2005
tanulmányok 2005
rövid írások 2005
publikációk 2004
tanulmányok 2004
rövid írások 2004
publikációk 2003
tanulmányok 2003
rövid írások 2003
publikációk 2002
tanulmányok 2002
rövid írások 2002
publikációk 2001
tanulmányok 2001
rövid írások 2001
publikációk 2000
tanulmányok 2000
rövid írások 2000
publikációk 1999
tanulmányok 1999
rövid írások 1999
publikációk 1995-98
publikációk 1990-94
publikációk 1980-89
publikációk 1970-79
|
tanulmányok - 2020
MEGÁLLAPÍTÁSOK A KORONAVÍRUS TERJEDÉSÉRŐL ÉS A TEENDŐKRŐL.
Kézirat, megjelent a KRTK VGI Kihívások sorozatában. Budapest, 2020. április 18. 22 p
(a szöveget ld.
publikációk 2020 )
BUDAPEST FŐBB AKTUÁLIS KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI ELKÉPZELÉSEINEK VIZSGÁLATA: A DÉLI HÉV-EK FEJLESZTÉSÉNEK KÉRDÉSE.
Juhász Mattias - N. Sz. - Fleischer Tamás kézirata a T & T számára. 2020. október 6.
16 p
|
Egy év - egy
írás
2021
Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök
2020
Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről
2019
Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság
2018
Gondolatok a közlekedés jövőjéről
2017
Hazai közlekedési időmérleg elemzés
(Társszerzővel)
2016
A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma
2015
Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési
stratégiájában(Társszerzőkkel)
2014
A fenntarthatóság fogalmáról
2013
Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program
(IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához
2012
Észrevételek a Duna Stratégiáról
2011
Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel
az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére
2010
A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak
alakításában a 21. század elején
2009
A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink
2008-ban
2008
Közlekedéshálózati összefüggések
2007
A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat
fejlesztésében
2006
Logisztika - trendek és mítoszok
2005
A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban
2004
Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság
2003
Budapesti kilátások
2002
A közlekedéspolitika és a fenntartható fejlődés
dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra
2001
Magyarország a Kárpát-medence közepén
2000
A forgalmat leginkább a közlekedés akadályozza
1999
Térségek és közlekedési hálózatok
1998
Budapest regionális szerepe és az autópályák (röv.)
1997
A hálózati infrastruktúra különböző ágazatainak
súlyponti kérdései
1996
Városi közlekedési kérdések egy környezetbarát
közlekedéspolitikában
1995
A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai
1994
Meggondolások egy infrastruktúra-orientált
gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és hátrányairól
1993
A magyar gyorsforgalmi úthálózat kialakításának néhány
kérdéséről
1992
Szivárványív a jövőbe
1991
Lakható város lesz-e Budapest?
1990
Atomhulladék - dicsérni jöttünk vagy temetni?
1988
Gazdaságtalansági számítások
1986
Hungarospirál
1985
Igények fogságában
MTA VKI 2002.
Minden jog fenntartva.
|