publikációk - 2002
[108/B] Fleischer
Tamás (2002) Medence
vagy Átjáróház? In: A
tudás társadalma I-II. pp.758-768.
Tanulmányok, esszék, reflexiók.
Információs Társadalom Könyvek 5.
kötet. Stratégiai Kutató Intézet
- Ipargazdasági Kutató és
Tanácsadó Kft. - Nemzeti
Ifjúságkutató Intézet, Budapest. (Szöveg: nagyjából ld. [108])
[114] Fleischer Tamás
(2002)
Andrássy út - a közlekedés útban van?
Építészfórum, internetes
folyóirat. [A
szöveg]
[109/B] Fleischer Tamás
(2002)
The
Western Gates. West-Pannonian transport networks: conceptions,
programs and possibilities. pp 1-15. Hejos, Hungarian
Electronic Journal Of Sciences.
http://heja.szif.hu
Transport and Logistics Section No.: TAR-020110-A. 2002
júliustól
http://heja.szif.hu/TAR/TAR-020110-A/tar020110a.pdf
[115] Fleischer Tamás (2002)
Gyorshajtás. Népszabadság,
LX.évf. 188.szám, 2002. augusztus 13. p.10.
[116] Fleischer Tamás
(2002)
Magyarország a Kárpát-medence közepén (A fenntarthatóság egyes térbeli
összefüggései). Vízügyi Közlemények, 84. évf. 1. füzet.
pp.
125-136
[116/A] Fleischer Tamás (2002) Magyarország a
Kárpát-medence közepén. A fenntarthatóság egyes térbeli összefüggései.
VKI Kihívások, 156. szám. MTA Világgazdasági Kutatóintézet, Budapest, 2002.
augusztus. 8 p.
http://www.vki.hu/kh/kh-156.pdf
[Ld.
116]
[117] Fleischer T – Magyar E – Tombácz E –
Zsikla Gy. (2002)
Beszámoló a Széchenyi Terv autópálya-fejlesztési programjának
stratégiai környezeti vizsgálatáról. Közlekedéstudományi Szemle, 52.
évf. (2002) 10. sz. pp. 377-390.
[117/A] Fleischer Tamás – Magyar Emőke – Tombácz
Endre – Zsikla György (2002) A Széchenyi terv autópálya-fejlesztési
programjának stratégiai környezeti vizsgálatáról. Műhelytanulmányok. 40.
szám. MTA Világgazdasági Kutatóintézet, Budapest, 2002 augusztus 16 p.
http://www.vki.hu/mt/mh-40.pdf
[118] Fleischer Tamás (2002) Néhány gondolat a
[hazai] fenntarthatóságról. In: A “fenntarthatóság” első tíz éve. 31 p.
A Magyar Természetvédők Szövetsége, Budapest, 2002.
http://www.mtvsz.hu/main.php?c=kiadvanyok/kiadvanyok&b=kiadvanyok
[119] A Védegylet Budapest munkacsoportja
(2002)
Növekedés vagy fejlődés? A Védegylet állásfoglalása Budapest jövőjéről. (Szerk:
Kajner Péter) 58 p. Védegylet füzetek 4. Budapest. [szerzőtársként]
http://www.zpok.hu/vedegylet/doc/budapest.pdf
[120] Fleischer Tamás (2002)
Néhány gondolat a
Magyarországot átszelő közúti közlekedési folyosókról. Magyar Tudomány,
47. évf. (2002) 10. sz.. pp. 1354-1367
http://www.matud.iif.hu/02okt/fleisch.html
[121] Fleischer Tamás (2002)
Infrastruktúra-fejlesztés és gazdasági növekedés. Vélemények,
Kommentárok, Információk. MTA VKI Short notices, 2002. október 30. p 2
http://www.vki.hu/sn/sn_40.pdf
[122] Fleischer Tamás (2002) Az M0-s északi
hídjának közlekedési veszélyei. Részlet „A zöldövezetek és a közlekedés
kérdésköre a budapesti agglomerációban” címmel megjelenő tanulmányból (ld.
[122/A]). Lélegzet, 2002. 12. szám.
http://www.lelegzet.hu/archivum/2002/12/2165.hpp
[114/A] Fleischer Tamás (2002) A közlekedés útban
van?. Részlet. Kritika – Építészet a világhálón melléklet p.14., 2002.
december.
http://www.epiteszforum.hu/mitholmikor/andrassy.pdf
[117/B] Fleischer T – Magyar E – Tombácz E –
Zsikla Gy. (2002)
Beszámoló a Széchenyi Terv autópálya-fejlesztési programjának
stratégiai környezeti vizsgálatáról. Gazdaság Vállalkozás Vezetés -
Műhelytanulmányok. 2002. 1. sz. pp. 3-28.
|
Egy év - egy írás
2021
Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök
2020
Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről
2019
Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság
2018
Gondolatok a közlekedés jövőjéről
2017
Hazai közlekedési időmérleg elemzés
(Társszerzővel)
2016
A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma
2015
Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési stratégiájában
(Társszerzőkkel)
2014
A fenntarthatóság fogalmáról
2013
Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program
(IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához
2012
Észrevételek a Duna Stratégiáról
2011
Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel
az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére
2010
A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak
alakításában a 21. század elején
2009
A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink
2008-ban
2008
Közlekedéshálózati összefüggések
2007
A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat
fejlesztésében
2006
Logisztika - trendek és mítoszok
2005
A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban
2004
Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság
2003
Budapesti kilátások
2002 A közlekedéspolitika és a
fenntartható fejlődés dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra
2001 Magyarország a Kárpát-medence
közepén
2000 A forgalmat leginkább a közlekedés
akadályozza
1999 Térségek és közlekedési
hálózatok
1998 Budapest regionális szerepe és
az autópályák (röv.)
1997 A hálózati infrastruktúra
különböző ágazatainak súlyponti kérdései
1996 Városi közlekedési kérdések egy
környezetbarát közlekedéspolitikában
1995 A hagyományos közlekedéstervezés
mítoszai
1994 Meggondolások egy
infrastruktúra-orientált gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és
hátrányairól
1993 A magyar gyorsforgalmi úthálózat
kialakításának néhány kérdéséről
1992 Szivárványív a jövőbe
1991 Lakható város lesz-e Budapest?
1990 Atomhulladék -
dicsérni jöttünk vagy temetni?
1988
Gazdaságtalansági számítások
1986
Hungarospirál
1985
Igények fogságában
MTA VKI 2002. Minden jog fenntartva.
|