tanulmányok - 2021
GALVANI VITA: AMIRE EGY ÚJ DUNA_HÍD VALÓ, ABBAN AZ ALBERTFALVAI A JOBB.
Juhász Mattias - Fleischer Tamás kézirata a 444.hu számára. 2021. február 14.
10 p
AKTUÁLIS BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉSI ELKÉPZELÉSEK MULTIDISZCIPLINÁRIS VIZSGÁLATA:
AZ ÚJ KÖZÚTI DUNA-HIDAK ÉPÍTÉSÉNEK KÉRDÉSE.
Juhász Mattias - N. Sz. - Fleischer Tamás kézirata a Közgazdasági Szemle számára. 2021. május 14.
27 p
NAGYSEBESSÉGŰ VASÚTVONALAK: RÉGÓTA VÁRT KAPCSOLATOK? Kézirat, a Magyar Műszaki és
Közlekedési Múzeum megbízásából az Új Közlekedési Múzeum új állandó kiállítása koncepciójához
kapcsolódó összefoglaló. 2021. május 16. 9 p.
VASÚT A VÁROSBAN: ROZSDAÖVEZETI REGENERÁCIÓ ÉS ÚJ SZEREPKÖRÖK Kézirat, a Magyar Műszaki és
Közlekedési Múzeum megbízá- sából az Új Közlekedési Múzeum új állandó kiállítása koncep- ciójához
kapcsolódó összefoglaló. 2021. május 17. 10 p.
A VASÚT ÚJBÓLI MEGERŐSÖDÉSE A 21. SZÁZADBAN: AZ INFRASTRUKTÚRA MODERNIZÁCIÓJA Kézirat,
a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum megbízá- sából az Új Közlekedési Múzeum új állandó kiállítása
koncep- ciójához kapcsolódó összefoglaló. 2021. május 18. 4 p.+ 15 dia
A KORONAVÍRUS-VILÁGJÁRVÁNY ÉS HATÁSAI A KÖZLEKEDÉSI ALÁGAZATOKBAN.
Berényi János - Hideg Viktória - Horváth Dániel - Remenyik Bulcsú - Siska Miklós - Fleischer Tamás
kézirata az 'Utazás a tudományban 2021: Fenntarthatóság és reziliencia a mobilitásban' c. konferenciakötet
számára. 2021. május 14. 19 p. (A szöveget ld.
publikációk_2022)
MEGJEGYZÉSEK A SUMP 2.0 DOKUMENTUMHOZ Preambulum egy új hazai SUMP útmutató készítésének
a véleményezéséhez. Budapest, 2021. augusztus 16. 8 p.
A SUMP 1.0 ÉS A SUMP 2.0 ÖSSZEHASONLÍTÁSA. A fenntartható városi mobilitási tervezésről
készült uniós útmutató korábbi és újabb kiadásának összehasonlítása.
Budapest, 2021. október 27. 12 p.
|
Egy év - egy
írás
2021
Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök
2020
Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről
2019
Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság
2018
Gondolatok a közlekedés jövőjéről
2017
Hazai közlekedési időmérleg elemzés
(Társszerzővel)
2016
A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma
2015
Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési
stratégiájában(Társszerzőkkel)
2014
A fenntarthatóság fogalmáról
2013
Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program
(IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához
2012
Észrevételek a Duna Stratégiáról
2011
Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel
az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére
2010
A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak
alakításában a 21. század elején
2009
A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink
2008-ban
2008
Közlekedéshálózati összefüggések
2007
A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat
fejlesztésében
2006
Logisztika - trendek és mítoszok
2005
A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban
2004
Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság
2003
Budapesti kilátások
2002
A közlekedéspolitika és a fenntartható fejlődés
dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra
2001
Magyarország a Kárpát-medence közepén
2000
A forgalmat leginkább a közlekedés akadályozza
1999
Térségek és közlekedési hálózatok
1998
Budapest regionális szerepe és az autópályák (röv.)
1997
A hálózati infrastruktúra különböző ágazatainak
súlyponti kérdései
1996
Városi közlekedési kérdések egy környezetbarát
közlekedéspolitikában
1995
A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai
1994
Meggondolások egy infrastruktúra-orientált
gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és hátrányairól
1993
A magyar gyorsforgalmi úthálózat kialakításának néhány
kérdéséről
1992
Szivárványív a jövőbe
1991
Lakható város lesz-e Budapest?
1990
Atomhulladék - dicsérni jöttünk vagy temetni?
1988
Gazdaságtalansági számítások
1986
Hungarospirál
1985
Igények fogságában
MTA VKI 2002.
Minden jog fenntartva.
|