tanulmányok - 2003
THE IMPACT OF EU INTEGRATION ON
HUNGARIAN ENVIRONMENTAL
POLICY: SOCIAL NETWORK
ANALYSIS OF WASTE MANAGEMENT IN THE REGION
CENTRAL HUNGARY.
Co-authors: Péter Futó – Tamás Fleischer. Contribution to the Hungarian SNA-report in
the frame of the ADAPT EU-5 Research project. 2003. február 4. pp 67
AZ EU-INTEGRÁCIÓ HATÁSA A
MAGYAR KÖRNYEZET-VÉDELMI POLITIKÁRA: A KÖZÉP-MAGYARORSZÁGI
RÉGIÓ HULLADÉKGAZDÁLKODÁSÁNAK
TÁRSADALMI
KAPCSOLATHÁLÓ ELEMZÉSE. Szerzőtársak: Futó Péter - Fleischer Tamás.
Az ADAPT EU-5 nemzetközi kutatási program keretében készített tanulmány magyar
változata. 2003. április 14. pp
58
AZ
INFRASTRUKTÚRA-HÁLÓZATOK
ÉS A GAZDASÁG VERSENYKÉPESSÉGE. A " Gazdasági versenyképesség-helyzetkép
és az állami beavatkozás lehetőségei" című kutatás résztanulmánya a
Pénzügyminisztérium Stratégiai Elemző Önálló Osztálya részére. 2003. június 26.
pp 40
A KÖZPOLITIKÁKRA HATÓ EU-INTEGRÁCIÓS
MECHANIZMUSOK BEMUTATÁSA A HULLADÉK- GAZDÁLKODÁS PÉLDÁJÁN.
Szerzőtársak: Futó Péter - Fleischer Tamás. Cikk tervezet az ADAPT EU-5 nemzetközi
kutatási program keretében készített tanulmány alapján. 2003. szeptember 10.
pp 33 [English
text]
MEGJEGYZÉSEK "AZ OSZTRÁK-MAGYAR FERTŐ-TÉRSÉG
FENNTARTHATÓ KÖZLEKEDÉSE" C. MEGVALÓSÍTHATÓ-SÁGI TANULMÁNY MUNKAKÖZI ÖSSZEFOGLALÓ
KÖTETEIRŐL ÉS AZ ÉRTÉKELŐ BIZOTTSÁG ZÁRÓJELEN-TÉSÉHEZ.
Az Értékelő Bizottság tagjaként írt munkarészek
a címben jelzett projekt keretében. 2003. október 10. p 24
HÁLÓZATOK, HÁLÓZATI SZINTEK
ÉS A HÁLÓZAT
ÁLTAL KISZOLGÁLT SZINTEK MEGKÜLÖNBÖZTETÉSE - MÓDSZERTANI ÁTTEKINTÉS EGY ÚJ ELEMZÉSI
SZEMPONT ÉRVÉNYRE JUTTATÁSÁHOZ.
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által finanszírozott, "A hazai
közlekedési hálózatok hatékonysága, versenyképessége növelésének
lehetőségei a nemzetközi tapasztalatok alapján" (HAVER) című kutatási
projekt keretében készült tanulmány. Kutatásvezető Fleischer Tamás. 2003.
november 23. pp 28
A KISTÉRSÉGI FEJLŐDÉS ÉS A
KÖZLEKEDÉSI HÁLÓZATOK ÖSSZEFÜGGÉSÉT BEFOLYÁSOLÓ ÚJ TÁRSADALMI, GAZDASÁGI,
KÖRNYEZETI, HÁLÓZATI, TECHNOLÓGIAI TRENDEK. A Gazdasági és
Közlekedési Minisztérium által finanszírozott, "A hazai közlekedési hálózatok
hatékonysága, versenyképessége növelésének lehetőségei a nemzetközi tapasztalatok
alapján" (HAVER) című kutatási projekt keretében készült tanulmány.
Kutatásvezető Fleischer Tamás. 2003. november 25. pp 20
A HAZAI KÖZLEKEDÉSI HÁLÓZATOK
HATÉKONYSÁGA, VERSENYKÉPESSÉGE NÖVELÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI
A NEMZETKÖZI SZAKIRODALOM ALAPJÁN. A Gazdasági és Közlekedési
Minisztérium által finanszírozott, "A hazai közlekedési hálózatok hatékonysága,
versenyképessége növelésének lehetőségei a nemzetközi tapasztalatok alapján"
(HAVER) című kutatási projekt keretében készült tanulmány. Kutatásvezető Fleischer Tamás.
2003. november 28. pp 41
A HAZAI KÖZLEKEDÉSI HÁLÓZATOK HATÉKONYSÁGA,
VERSENYKÉPESSÉGE NÖVELÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A NEMZETKÖZI TAPASZTALATOK ALAPJÁN.
ÖSSZEFOGLALÓ (Javított kiadás) A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által
finanszírozott, hasonló című (röviden: HAVER) kutatási projekt összefoglalója. Kutatásvezető Fleischer Tamás. 2003. november 30. pp 34
A KÖZÚTI SZÁLLÍTÁSOK EU INTEGRÁCIÓJÁNAK
ELŐKÉSZÍTÉSE. ÖSSZEFOGLALÓ (Javított kiadás) A Gazdasági és Közlekedési
Minisztérium által finanszírozott, hasonló című (röviden: KOSZAL) kutatási projekt
összefoglalója. Szerzők: Fleischer Tamás (kutatásvezető) – dr.Csejtei Istvánné –
dr. Futó Péter – Magyar Emőke – dr. Pálfalvi József – dr. Tombácz Endre
2003. december 30. pp 22
|
Egy év - egy írás
2021
Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök
2020
Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről
2019
Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság
2018
Gondolatok a közlekedés jövőjéről
2017
Hazai közlekedési időmérleg elemzés
(Társszerzővel)
2016
A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma
2015
Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési stratégiájában
(Társszerzőkkel)
2014
A fenntarthatóság fogalmáról
2013
Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program
(IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához
2012
Észrevételek a Duna Stratégiáról
2011
Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel
az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére
2010
A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak
alakításában a 21. század elején
2009
A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink
2008-ban
2008
Közlekedéshálózati összefüggések
2007
A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat
fejlesztésében
2006
Logisztika - trendek és mítoszok
2005
A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban
2004
Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság
2003
Budapesti kilátások
2002 A közlekedéspolitika és a
fenntartható fejlődés dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra
2001 Magyarország a Kárpát-medence
közepén
2000 A forgalmat leginkább a közlekedés
akadályozza
1999 Térségek és közlekedési
hálózatok
1998 Budapest regionális szerepe és
az autópályák (röv.)
1997 A hálózati infrastruktúra
különböző ágazatainak súlyponti kérdései
1996 Városi közlekedési kérdések egy
környezetbarát közlekedéspolitikában
1995 A hagyományos közlekedéstervezés
mítoszai
1994 Meggondolások egy
infrastruktúra-orientált gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és
hátrányairól
1993 A magyar gyorsforgalmi úthálózat
kialakításának néhány kérdéséről
1992 Szivárványív a jövőbe
1991 Lakható város lesz-e Budapest?
1990 Atomhulladék -
dicsérni jöttünk vagy temetni?
1988
Gazdaságtalansági számítások
1986
Hungarospirál
1985
Igények fogságában
MTA VKI 2002. Minden jog fenntartva.
|