publikációk - 2001
[108] Fleischer Tamás
(2001)
Régiók, határok és hálózatok. pp 65-76. In: Határok és régiók. Nemzetközi Földrajzi
Tudományos Konferencia Szeged, 1999. november 29-30. Szerk.: Szónokiné Ancsin Gabriella. p516. Szegedi
Tudományegyetem Természettudományi Kar, Gazdaság és Társadalomföldrajz Tanszék, Szeged, é.n. (megjelent. 2001
január). [A szöveg] [English
translation] [Ld.
108/A]
[108/A] Fleischer Tamás
(2001)
Régiók, határok és hálózatok. Tér és Társadalom, 15. évf.
3-4.sz. pp.55-67. [English
translation]
[109] Fleischer Tamás
(2001)
A nyugati kapuk. Nyugat-dunántúli infrastruktúra-hálózatok, kommunikációs és közlekedési fejlesztések,
programok, lehetőségek. pp.85-105. In: A nyugati kapu: települési és kommunikációs hálózatok.
Szerk.: Miszlivetz Ferenc és Varga Tímea. ISES Preparity Working Papers, Studies in European Transition.
Budapest-Kőszeg-Szombathely. Institute for Social and European Studies.
[A szöveg]
[109/A] Fleischer, Tamás
(2001) The
Western Gates. West-Pannonian infrastructure networks,
communication and transport development conceptions, programs and possibilities.
pp 87-105. In: The Western Gate:
settlement and communication networks. Ed.: Miszlivetz, Ferenc and Varga, Tímea. ISES Preparity Working Papers,
Studies in European Transition. Budapest-Kőszeg-Szombathely. Institute for Social and European Studies.
[The text]
[107/A] Fleischer Tamás (2001)
Kell-e nekünk rakparti sztráda? Lélegzet XI. évf. 4.sz. p.11.(2).
http://www.lelegzet.hu/archivum/2001/04/2580.hpp.html
[110] Fleischer Tamás (2001)
Úthálózat-fejlesztés válaszúton
. Heti Válasz I. évf. 5.sz. 2001 május 11. p.35-37.
[111] Fleischer Tamás (2001)
Fraktál szerkezetű-e az úthálózat? Közlekedéstudományi Szemle,
51. évf. 10.sz. pp.392-395. [A
szöveg]
[112] Védegylet gazdasági
munkacsoportja (2001) Gazdaság és társadalom. (Szerzők: Boda Zsolt et al.)
A Védegylet gazdaságpolitikai állásfoglalása. Védegylet füzetek 3. Budapest. 69 p.
[113] Fleischer Tamás - Magyar
Emőke - Tombácz Endre - Zsikla György (2001)
A Széchenyi terv
autópálya-fejlesztési programjának stratégiai környezeti hatásvizsgálata.
109 p. A Budapesti Közgazdaság-tudományi és Államigazgatási Egyetem
Környezet-tudományi Intézetének tanulmányai, 6. szám. Sorozatszerkesztő
Kerekes Sándor és Kiss Károly. Budapest, 2001 december (Megjelent 2002 január) Letölthető:
http://korny10.bke.hu/kti/kiadvanyok.html
|
Egy év - egy írás
2021
Vasút a városban: rozsdaövezeti regeneráció és új szerepkörök
2020
Megállapítások a koronavírus terjedéséről és a teendőkről
2019
Városi mobilitás, közjavak, fenntarthatóság
2018
Gondolatok a közlekedés jövőjéről
2017
Hazai közlekedési időmérleg elemzés
(Társszerzővel)
2016
A migráció és társadalmi-gazdasági összefüggései: az MTA KRTK vándorszemináriuma
2015
Célrendszer és illeszkedés Budapest közlekedésfejlesztési stratégiájában
(Társszerzőkkel)
2014
A fenntarthatóság fogalmáról
2013
Megjegyzések az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program
(IKOP 3.0 verzió) vitaanyagához
2012
Észrevételek a Duna Stratégiáról
2011
Közlekedés és fenntarthatóság -- különös tekintettel
az EU 2011-es közlekedési fehér könyvére
2010
A közlekedés szerepe Budapest nemzetközi funkcióinak
alakításában a 21. század elején
2009
A gép pihen, az alkotók forognak: közlekedési ügyeink
2008-ban
2008
Közlekedéshálózati összefüggések
2007
A közlekedés szerepe a policentrikus városhálózat
fejlesztésében
2006
Logisztika - trendek és mítoszok
2005
A vasúti pályaudvarok új szerepe a kibővülő Európai Unióban
2004
Kistérségi fejlődés, közlekedés, fenntarthatóság
2003
Budapesti kilátások
2002 A közlekedéspolitika és a
fenntartható fejlődés dilemmái - különös tekintettel a közúthálózatokra
2001 Magyarország a Kárpát-medence
közepén
2000 A forgalmat leginkább a közlekedés
akadályozza
1999 Térségek és közlekedési
hálózatok
1998 Budapest regionális szerepe és
az autópályák (röv.)
1997 A hálózati infrastruktúra
különböző ágazatainak súlyponti kérdései
1996 Városi közlekedési kérdések egy
környezetbarát közlekedéspolitikában
1995 A hagyományos közlekedéstervezés
mítoszai
1994 Meggondolások egy
infrastruktúra-orientált gazdaságfejlesztési stratégia előnyeiről és
hátrányairól
1993 A magyar gyorsforgalmi úthálózat
kialakításának néhány kérdéséről
1992 Szivárványív a jövőbe
1991 Lakható város lesz-e Budapest?
1990 Atomhulladék -
dicsérni jöttünk vagy temetni?
1988
Gazdaságtalansági számítások
1986
Hungarospirál
1985
Igények fogságában
MTA VKI 2002. Minden jog fenntartva.
|